Askimizinmeyveleri Gny18 birinci sınıfamı yazdıracaksınız beş yaş erken değilmi yanlış biliyorsam aydınlatın beni 6 yaş ideal değilmi
Yedaarven iki_prens_annesi 2018 kasım doğumlu kızım, ben bu sene de anasınıfına göndermeyi düşünüyorum. Bence çok erken olur bu sene gitmesi ama tabi sizin 2018 ocak doğumlu falansa o zaman aralarında çok fark vardır mutlaka. Çocuğun gelişimine göre hazır olup olmadığına en doğru kararı öğretmeniyle birlikte siz verirsiniz bence. Öğretmeni de uygun görmüşse siz de hazırsanız yazdırmanızda bi sıkıntı yoktur heralde.
iki_prens_annesi Yedaarven aynen aralrinda 8 ay var tabi buyuk sayiliyo yinede bnmi bide anaokul ogretmeniylede konustum oda onay verdi hani dese yapamz daha bisey ogrenmedi diye ama rehberlik ogretmeninede demisler birinci sinifa baslayablr gibisi ama bnm aklim karisti iste 🥴
iki_prens_annesi Tuuba101010 ewet kucukler istede hani erken okul bitirme olacaginida dusundm ama emin olamyrm haliyle 🙈
iki_prens_annesi Askimizinmeyveleri bnde sunu dusundum 2024 yilin ocak ayinda 6 yasinda olack oda kafa karisikligi hem suan anaokul ogrencisi ogretmeniylede konustm ilkokul icin gayet ii ddi ama bn emin olamadm gonderip gondermemkle 🤭
Tuuba101010 iki_prens_annesi evet doğru arada kalıyor insan kimi cocuklari gun fitrati da erken gitmeye musait evladiniza gore karar verin ☺️bnmki daha cok oyun cocugu okuma yazma öğrenmesi zor daha
Yedaarven iki_prens_annesi Bence yazdırabilirsiniz. Benim kızım iki sene anasınıfına gittikten sonra 68 69 aylık falan oluyor sanırım 1. Sınıfa yazdırırım o zaman diye düşünüyorum. 1 e yazdırmayıp tekrar anasınıfına göndersem çok sıkılır bence. 🙄 Zor işler yaa inşallah doğru kararları alabiliriz çocuklarımıza uygun.
iki_prens_annesi Yedaarven aslinda bnm oglan insan canlisi eglence olsn yeter ona 😂 ama okul ortamiyla anaokul bir degl haliyle ve bna yakin bir tane okul oda cok kalabalik korkutuyor ida bni ay ne bilim ya keske hep bebk kalsalrdi ne zormus bu isler harbi 🙈🥴🤭
Yedaarven iki_prens_annesi Evet gerçekten hep bebek kalsalar daha kolay olurmuş🫣 İlkokul benide korkutuyor biraz sonuçta kontrol tamamen kendilerinde olacak ve okulda daha büyük çocuklar da olacak. Bu disipline erişmişse ne mutlu. Anasınıfı bunun için hazırlıyor aslında çocuğu ama tabi orda her şey serbest olup bi anda kuralların olduğu bir yere gelirse o zaman çocuklar da sıkıntı çekiyor okula gitmek istemiyor.
Denizpasam iki_prens_annesi 2018 Eylül doğumlu oğlum, 2 sene özel anaokuluna gönderdik, eylülde devlet anasınıfına gönderip oraya da almışsın istiyorum. Sonra 1. Sınıf olsun tam 72 aylıkken 1 e başlayacak
aybikreis Gny18 Yazdıramazsınız ki Ekim’de 60 aylık olacak çocuğunuz. 67den önce kayıt yaptıramazsınız
Gny18 aybikreis kaydı yapıldı bile. Okullar kapandıktan sonra kimliğiyle beraber gelin okula giriş işlemleri onaylanacakmış. Kim diyormuş onu kaydı yapılmıyor diye?
Keremikoom iki_prens_annesi Merhaba, benim oğlum da 2017 Haziran doğumlu bu sene anaokulu na gitti bana kalsa önümüzdeki dönemde anaokuluna verirdim.Hala küçük olduğunu düşünüyorum ama ben zorunlu kayıt yaptıram.Sizin yerinizde olsam seve seve anaokulu verirdim.Hic düşünmeyin okulu erken bitirmis olur vs zaten ömür boyu okuyacak bırakın şansı d varken anaokuluna devam etsin naçizane fikrim 🌼
0706almila iki_prens_annesi benim oğlum 2017 Eylül doğumlu tam 73 aylık zorunlu ben bile rapor alıp acaba mı diye düşündüm bence 1 sene daha anaokuluna gitsin çocuğunuz gerçekten oyun çocuğu oldukları için çok kolay sıkılabiliyorlar
Keremikoom 0706almila merhaba benimde oğlum Eylül de 72 aylık oluyor bende pek gönderme taraftar i değilim de rapor kısmı nasıl oluyor acaba bilginiz var mı ilkokula gitmemesi için?
Gin Gny18 ilköğretim kurumları yönetmeliğinde açıkça yazıyor. Okulların açılacağı yılın eylül ayında 69 ayı soldurması gerekiyor, velinin isteği üzerine bu 66.aya kadar çekilebiliyor.
aybikreis Gny18 Yönetmelik diyor. Gönderin göndermeyin karışacak değilim de ilkokula kayıt yapamaz diyor yönetmelik, anasınıfı grubuna uygun. 30 eylülde 67 68 69 ay grubunda olmalı diyor, sizinki ekimde 60 oluyor daha. Hangi okula kayıt yaptırdınız?