iki_prens_annesi iki yil ozel anaokuluna gitti. Ona guvenerek verdim birinci sinifa. Ama buyudukce soyut somut kavramları ayrıldıkca anlayamamaya basladi. Sinifin gerisinde kaldi hep. Dersi derste hic anlayamadi. Evde de ozel ders aldirmama ragmen yetmedi. Kardesini 74 ay dolunca verdim birinci sinifa hic sorun yasamadik.