aybikreis Gny18 Yönetmelik diyor. Gönderin göndermeyin karışacak değilim de ilkokula kayıt yapamaz diyor yönetmelik, anasınıfı grubuna uygun. 30 eylülde 67 68 69 ay grubunda olmalı diyor, sizinki ekimde 60 oluyor daha. Hangi okula kayıt yaptırdınız?
Gny18 aybikreis İzmirde bir devlet okulu. Bize bununla ilgili bilgi verilmedi 4 yaşına geçmişse ana okuluna gide bilir denildi biz de kayıt yaptırdık.
aybikreis Gny18 canım ilkokul sandık biz anaokuluna gidebilir zaten. 1.sınıf için küçük ayı sadece yanlış anlamışız
Cyabanova iki_prens_annesi benim oğlum 2018 Mayıs doğumlu bu sene anaokuluna gitti seneye tekrar anaokuluna gidecek bir sonra ki sene ilkokula başlayacak. Çocuğun kapasitesi olsa dahi ilkokula erken başlatmaya karşıyım. Çünkü bizzat kendim yaşadım. 6 yaşında ilkokula başladım ilkokulda ne kadar zorlandıysam 17 yaşında üniversiteye giderken de çok zorlandım. Hayata erken atılmaya hiç gerek yok bence 😀
Yenidenanneoluyom iki_prens_annesi iki yil ozel anaokuluna gitti. Ona guvenerek verdim birinci sinifa. Ama buyudukce soyut somut kavramları ayrıldıkca anlayamamaya basladi. Sinifin gerisinde kaldi hep. Dersi derste hic anlayamadi. Evde de ozel ders aldirmama ragmen yetmedi. Kardesini 74 ay dolunca verdim birinci sinifa hic sorun yasamadik.
Keremikoom 0706almila merhaba benimde oğlum Eylül de 72 aylık oluyor bende pek gönderme taraftar i değilim de rapor kısmı nasıl oluyor acaba bilginiz var mı ilkokula gitmemesi için?
0706almila Keremikoom o konuda bilgim yok ya bi araştırın isterseniz galiba doktor rapor veriyordu 1 yıl daha okul öncesi eğitimine devam etmelidir diye ama iyi araştırılmalı. Bi bakın internetten
Tuuba101010 iki_prens_annesi evet doğru arada kalıyor insan kimi cocuklari gun fitrati da erken gitmeye musait evladiniza gore karar verin ☺️bnmki daha cok oyun cocugu okuma yazma öğrenmesi zor daha
iki_prens_annesi Tuuba101010 Seda42 okula gondermmeye karar verdik anaokuluna yine dewam edeck yinede teşekkür ederim 🤗 sizlre
Seda42 iki_prens_annesi kızım 2018 Nisan doğumlu bu yıl okul öncesine gitti Eylül’de anaokula gidecek inslh kesinlikle erken ilkokula başlatmayı düşünmüyorum kendi yasitlariyla gitmesini daha uygun buluyorum bir egitimci olarak