midekoruyucu biz akşam üstü dışarı çıkıyoruz genelde, öğlen uykusundan uyanınca. Bazen o ara öğünde yediği yoğurdunu evden çıkmadan önce yedirmis oluyorum yiyip çıkıyoruz. Bazen yememiş oluyor yogurdugunu yanıma alıyorum, bir pakette çubuk kraker alıyorum. Biraz oynadıktan sonra yogurdugunu yediriyorum, sonra da kraker atistiriyor falan eve geliyoruz zaten akşam yemeği saati oluyor ☺️ benim için bu durumlarda o yoğurt kurtarıcı oluyor, hep yanımda desem yalan olmaz ama şimdi yaz geliyor napıcam bilmiyorum 🥲