midekoruyucu Noname21 evet öyle hazır şeyleri güzel yiyolar kıtır kıtır. Yemeğini götürürüm de kararsız kaldım çok. Alışkanlık yapar da evde yemek istemez filan diye 🤷🏻♀️
Deletedmom_79 midekoruyucu ince krep gibi yap içine yine salatalık labne vs sür rulo yap kes dlim dilim mis bence🤍 hatta buyrun efendim diye servis et sanırım artık bu hizmeti bekliyor. Yerim!!
midekoruyucu Deletedmom_79 ahhahahaha 😂 sanırım evet biz bi üst level a geçmişiz 😂 ve evet çok mantıklıymış evde hazırlanmış labneli krepler güzel olur 😍 teşekkür ederim ♥️
Duyulurum midekoruyucu ahahaha 😄 ben de parkta bir şey yemesini sevmiyorum ellerini yıkayacağı bir parkta değilsek. Zaten ellerini yıkayabileceği bir parktaysak sürekli ellerini yıkıyor🤦🏻♀️ bu yaz da dondurmayla geçecek gibi. Öyle ki iki hafta önce parktaki kafenin dondurma bölümü açılmış ve ilk dondurmayı oğluma aldık 😄
midekoruyucu Duyulurum ooohhh hayırlı uğurlu olsunnn 😁😁Dondurmayla henüz tanıştırmadım evde veriyorum kaşıkla ama dışarda isterse yandık. Ben elleri için ıslak mendil kullanıyorum mecbur 🤷🏻♀️ su ile yıkamak istesem aynen sizin ufaklık gibi sürekli suyla oynamak isteyecek 🤦🏻♀️
midekoruyucu Boncuk-anne bizim evde yaptığım kekler bitmiyo diye yapmıyorum 🫠 kızıma 1-2 öyle alıyorum dışardan 🥲
elmaliturtam midekoruyucu yanınızda sürekli getirdiğiniz atıştırmalıkları kastetmiştir zaten. Belki pankek, kurabiye, kek, poğaça, yoğurt, meyve falan alabilirsiniz yanınıza.
midekoruyucu elmaliturtam İnşallah öyledir 🥹 çünkü baya vicdan azabı çektim niye başka bişey getirmedim diye 🫠 ve evet pankek krep diyen oldu çok teşekkür ederim. Onlardan da yapıp yanıma alayım yer orda 🥰
Tubanurrr midekoruyucu yooo niye tuhaf olsun küçük yani yorulup acıkmasi normal çorba da gayet sağlıklı bir alternatif
elmaliturtam midekoruyucu ah annelik ortada olmayan bir sebepten bile vicdan muhasebesi yaptıracak kadar delilik. 😀üzülmeyin kesinlikle alıştığı için yanınızdaki atıştımalıklardan istemiştir. Sağlıkla büyütün.
MomKukuleta midekoruyucu şekerli çörek yada tuzlu çörek olabilir. 😊 Belki birinden görmüştür orada yerken sonra o da istemiştir. Çok iyi gözlemciler. Yedir annesi ben termosta çorba taşıyordum yanımda. Şimdilerde çörek meyve filan götürüyorum bazen bir kaba oğlumun yiyeceği kadar yemek koyuyorum.😊
midekoruyucu MomKukuleta aaaa olabilir bugün ilk defa orda yemek yiyenleri gördü. Kadınlar toplanmış kahvaltı ediyorlardı belki de onlardan gördü bak hiç aklıma gelmemişti 🥲 ah yavrum ya ♥️ bende de ufak termos var çorba koyayım ya da evde ne varsa çıkmadan yanıma alayım 🥹 teşekkür ediyorum 🌸
midekoruyucu elmaliturtam 🥹 vallahi aklıma geldikçe gözlerim doluyor düşündükçe tamam artık evdesin ver yesin diyorum ama yok orda veremedim 🤦🏻♀️🫣🥹 tam bir delilik 🤭
midekoruyucu Boncuk-anne aa evet hiç aklıma gelmedi ölçüyü azaltıp ufak kalıpta yapmak 🫣 teşekkür ederim bundan sonra öyle yapıcam 🥰