Kızlar merhaba,
Bugün ilk defa kızıma yetemediğimi düşündüm, fikirlerinize talibim.
Benim kızım dışarda bişeyler atıştırmayı çok seviyor. Bebek arabasının önüne sürekli bişeyler koyarım o da yer. Mesela kuru üzüm, kuru incir, çubuk kraker, balık kraker, meyve suyu , taze mevsim meyvesi çilek, erik, muz, bazen salatalık 😂 yani bunların çoğu inanın çantamda geziyorum. Koyuyorum önüne tırtıklıyor.
Şimdi esas soruma geleyim.
Bugün parka giderken önüne hiç bişey koymadım dönüşte koyarım diye. Parkta oynadı oynadı.. sonra yoruldu çardaklara gitti oturdu mama dedi. Yani bunu ilk defa yaptı normalde asla oturmaz hele de gidip çardağa oturucaz he mümkün değil 😅 neyse oturduk. Mama deyince kendimi bi kötü hissettim çünkü yanımda muz, balık kraker, kuru üzüm ve nesquik gevrekten başka bişey yoktu. Onu da çıtır çıtır yemeyi seviyor diye alıyorum. Neysee çok konuşıyorum ben 😂
Şimdi ben kızımla parka giderken yanıma ne alabilirim. Poğaça börek filan yemiyor ev yapımı olsun dışarısı olsun yemez yani. Başka ne olabilir ne yapsam çorba filan mı götürsem acaba, bu sefer de tuhaf alışkanlıklar mı kazandırmış olurum acaba kafam çok karıştı 🤷🏻♀️
Başka fikriniz var mı ?