midekoruyucu hahahaha yok yok gerçekten kreşe gidecek 6. ayımdan beri çalışıyorum ben bakıcısı vardı ama taşındık burada yok. asgari ücret artı sigorta istiyorlar. e bende onu vermek istemiyorum. kreşe gitsin eğitim alsın en azından , zaten çok hareketli zaptedemiyoruz😂