Gryffindor Moana Tesettürlü olmasam açtırırdım belki ama öyle kullanabilir miyim kaşı bilemedim. Neyse çok güzel olmuş güzel günlerde kullan💕
witcher Moana Çok güzel canım güle güle kullan. İyi toparlayabilmişler valla sevindim ilk postunu gördüm ilk kötü bir yorumda yapmak istemedim ama baktım düzeltmişler simdi yapabilirm 😂😂 tam bir faciaymış eskisi
Deletedmom_79 Moana bu düzeltme değil bambaşka bişi olmuş valla daha güzel olmuş eline emeğine sağlık yapanın sende güzelliklerle kullan🤌🏻🤌🏻
-_-hUysUzvetatlikadin Moana öncekinpostuna yorum yapmıştım şuan müthiş olmuş bence inşallah tekrardan çok para almamıştır özür dilemiştir kuaför. Güle güle kullan yalnız tekrara baktım da güneşte bomba duruyor yazın parlayacaksın he 🤩
Moana -_-hUysUzvetatlikadin yok almadı bir ialen daha uygulayacak bir ay sonra yine almayacak. Ayy evet kızz 😂😍
Klymeneninatlasi Moana dün ki fotoğrafı hatırlıyorum kadınız saç hassas kalp kırmamak için yazmaya elim varmamıştı ama çok kötüydü bugün ki çok güzel olmuş güle güle kullan ☺️ hangi kuaföre gittin dün bacım söylede gitmeyelim bizde 😂
Moana Klymeneninatlasi ikinciyi beğendim ya çocuk sağ olsun kötü yaptigini kabul etti düzeltmeye çalışıyor bir iki ay sonra arada bı kaç kalan turunculugu halledecek
Ecrinnnnnnnn Moana çok güzel olmus walla önceki halini beğenmemistim gönlünüz kırılmasın diye yazmamıştım ama bu süper olmuş bende salak gibi evde boyadım mavi siyah suan kurtulamiyorum yüzümü çok bozdu yüzümün yumuşaklığı gitti yaa nasil kopacam bu sactan