Mrysmg yorumunuz için çok teşekkür ederim bende 9 ay önce boyatmistim baya dibim çıkmıştı. Oğlum 1 yaşında gorumceme bıraktım. 10 saat sürdü ve oğlum hiç aglamamış. Eğer bırakacak kimsem olmasaydı kuaför, abla keşke getirseydin bizim elamanlar bakardı falan dedi öyle yapabilirdim ya da eşimin izin gününe denk getirip ona baktırırdım.