monami_ Kolikbirbebe hayır verilmez çünkü bebek bağırsağı kimyon rezene dahil sindiremez ve bu yarardan çok zarar verir dedi doktorumuz. Tek çare sab simplex.
Kolikbirbebe monami_ sab simplex, mommy bliss, metsil, nurse aklına gelebilecek pahalı ucuz her damlayı denedik olmadı. Doktorum kimyon Rezene vermemde bir sakınca olmadığını söylemişti
monami_ Kolikbirbebe bizimkinin önerileri aynı zamanda her gün banyo, gaz masajı ve yüzmeydi. İmkanınız varsa eve kolik bebek havuzu alabilirsiniz.
betulbayar32 PamukPrensesannesii evet çok etkili deneyebilirsiniz yani olumlu herşeyi kötü bir yanı yok bebekler için herşeye iyi yanı
Kolikbirbebe monami_ havuzu almadık ama her gün banyo yaptırıp küvetinde hareket etmesini sağladıktan sonra masajını yapıyorum spor hareketleri kiraz çekirdeği kemeri probiyotikler hey yavrum hey sırf şu gaz için 4500 TL para harcadık. Sana şöyle söyleyeyim lavman bile tam rahatlatmazdı bebeğimi. Relactaz biraz iyi gelen tek damla oldu ve Rezene kimyon karışımı. Başka hiçbir şey işe yaramadı.
Oanne Kolikbirbebe süt ve süt ürünlerini çok mu tüketiyorsun gaz yapar ve relactaz iyi geldiyse sorun o olabilir
Mrvsmt2502 Kolikbirbebe biz gaz için kullandık 2 top üzeriği yarım çay bardağı suda bi taşım kaynatıp bebeğime 3 4 damla veriyordum mide çalıştırıyormuş ne kadar doğru bilmiyorum ama verince rahatlıyordu kolik bi bebekti
Mrvsmt2502 Kolikbirbebe rezene genotoksiktir yani uzun vadede gen tahribine yol açar kısa sürede zararlı değil diye ne olacak allak aşkına demeyin vermeyin lütfen bebeğinize ayrıca ishal yapar bebeğiniz az kilo alır hatta kilo kaybedebilir
Kolikbirbebe Mrvsmt2502 Gaz damlalarının da çok masum olduğunu düşünmüyorum. Lavman da bağırsaklarda yaraya sebep oluyormuş, dağlara vuracam kendimi az kaldı
Mrvsmt2502 Kolikbirbebe o yüzden üzerlik verdim ben bebeğime. Ayrıca gaz damlalarınında doğal içeriklisi vardı ben kullanmadığım için araştırmadım ama bebeğin bağırsaklarını düzelterekte gaz sorununu en aza indirebilirsin bu yüzden probiyotik kullanmıştık probiyotikler doğal içerikli biz biogaia kullandık küçükken büyüyünce de antibiyotik sonrası probiyotik olarak maflar kullandık
Defnesa Ben icirdim sancısı olan bebeğe iyi gelir siz öyle buyudunuz dedi babannem :) 2 3 tane tohumu ezdik içindeki siyah tohumlarla kaynamış yarım çay bardağı suya demledik
Kolikbirbebe Defnesa doktorum şurupları önermediğini söyledi. Mommy bliss aldım diye çok kızmıştı mesela
Kolikbirbebe Mrvsmt2502 biz de önce mayflor sonra Bigaia kullandık. Mayflor oğlumu mahvetti, Bigaia bi nebze daha iyi gelmişti. Deneyeyim çayı madem
Defnesa Kolikbirbebe colexin içeriği temiz aslında bizim doktorumuzda damlalar ise yaramıyor boşuna kullanma demişti 🤔