Kolikbirbebe 4 aylık bebek için 40 ml içecek çok fazla değil mi. Yaz da geldi sıcakta sıvı elektrolit dengesi bozulabilir bence bu kadar vermeyin. Biz de çok sıkıntı cekiyorduk. Yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum. Sab simplex veriyorum. Günde 5 6 kez karnına masaj yapıyorum. Karnı çok sistiginde poposuna dokundurup gazı çıkarmasına yardım ediyorum. Bir de kolunuzu karnından tutup gezdirirken iyice gegiriyo gaz aşağı inmemiş oluyor. Bizimki yeni yeni düzene girmeye başladı. Pek uyumazdi uyumayınca da gazını cikaramiyor. Yavastan gündüz uykusuna alistiriyorum