Efeemoom Benimkisi de 45 günlük emdikçe gazlanıyor gaz sancısı vurdukça emmek istiyor kısır döngü bu😂 Kabullenip günleri geçirmeye çalışıyorum. Pusetinde emzikle oyalamaya çalışıyorum bazen kanıyor emziği alıyor bazen kanmıyor ama yorucu oluyor artık akşam halim kalmıyor o bırakana kadar saatlerce memede kalıyor. Eşim iş çıkışı biraz oyalamaya çalışıyor, evde dolandırıyor, yatırıyor kaldırıyor falan biz de bu şekilde atlatmaya çalışıyoruz.
Emziği ve puseti ilk zamanlar istemedi yavas yavas ağlatmamaya çalışarak alıştırdım hala daha tam alışmış değil ama bundan 2-3 gün önce pusette hiç uyumuyorken bugün emziği emip kısa kısa uykular yaptı mesela. Belki size de fikir olur. Hele pusete ilk koyduğum akşam kıyamet kopmuştu emziği de öğüre öğüre atmıştı. Israr etmeden sık sık deneye deneye şu an daha iyi oldu gibi😂