n_mzlmm benim bebeğimde 2,5 aylık ama emzirme sıklığı uzayacağına kısalmaya başladı bazen saatte bir emmek istiyor genelde 2 saati dolduramıyor 1.30 saatte bir emiyor emzirmezsem çığlık kıyamet doktoruma söyledim emdikten sonra mutluysa sıkıntı yapma 3. Ayından sonra düzene sokarız dedi dışardayken kanguruda yada bebek arabasında uyur öyle zamanlarda 2-3 saati geçirmeye çalısıyorum ama reflü oldu bide kusuyor sürekli buyüzden cocuğu düz zemine yatıramıyorım altını alırken bile kafasının altına yastıkla yükseltiyorım🥲 geceleri ilk zamanlar alarm kuruyordum ama bir baktım alarmdan önce ağlayıp kaldırıyor beni çok uzun zamandır alarm kurmuyorum