Eminecak Efeemoom 2 aylık bir bebek çok küçük daha anca gece uykusunda uyanmazsa 3-4 saat beklenir. Bebegim doğduğunda 3 saate kadar beklenebilir demisti. Cok uyuyordu sarılık oldu kaç tane cocuk torun büyütmüş kayinvalidem bir sey olmaz doktor 3-4 saat beklenebilir dedi diyordu kızıyordum o kadar aç duramaz cocuk diye. Sonra çocuk doktoruna götürdüm ve gerekirse 15-20 dk bir emzireceksin ne kadar emzirirsen o kadar iyi demisti. 40 mız çıktı kovid olduk bir de o zaman sık sık emzirmem söylendi. Öyle öyle 4 aya kadar 2 saati gecirmedim gece bile. Daha sonra o alıştı gece uykusuna kalkmadi gündüz de 2 saat duruyordu sonra acikiyordu. Sütüm yariyordu ama ona rağmen doktor ne zaman isterse ver demisti. Sende fazla aksatma saatleri anne sütü içeceği ne kadar ki şunun şurasında doya doya emzir zamanla saatleri o kendisi uzatıyor zaten. Diş dönemi yine istiyor sürekli emmek. Emekleme yürüme donemlerinde anneden ayrilma korkusuyla yine istiyor yani o ne kadar emmek istiyorsa o kadar emzir. Sadece tek tavsiyem uykuyu memeye alistirma bir sekilde bunun önüne geç benim bebeğim 11 aylık oldu ve uyku demek memiiiie demek bizde
Esrakdr Efeemoom valla canım benim oglanda çok gazlı iki tane gaz yağı kullanıyorum mecburen çok şükür biraz daha iyi en azından daha rahat uuuyor yavrum. Ben hem mama hem emzirme yapıyorum aciktikca veriyorum ben acikmadan emmiyor zaten ama genelde 2.30! saatte bir besleniyor
Aylinayliz50 Efeemoom Efeemoom bence 4 saat biraz fazla gazından dolayı bana doktor iki saatte bir emzir dedi zaten o kadar anca durabiliyor benim bebeğim de iki aylık süre kısa da olsa uzun da olsa o gaz yine oluyor
semAlya38 Tosbigimleben kuzum 11- 12- 1 e kadar bölük pörçük olabiliyor ama bu saatlerden sonra derin uykuya dalıyor gece 4 buçuk da 7,30 da kalkıyor
Efeemoom Miraysena bende aynı fikirdeyim mümkün değil 4 saat emzirmemek bazen gündüz uykusu bile uyumuyor
Ahsoka Ppgz Aguline önerdi doktorumuz. Gerçekten çok işime yaradı günde 3 defa verdim 1 ml den başladık 14 günlük iken. 3 4 aylık olana kadar 2.5 ml ya da 3 ml ye çıktık. Ben çok memnun kaldım, başka hiçbir damla kullanmadm. 3 aylık olduğunda biogaia başladk çok az kullandım şişe bitince gazları falan bitmişti zaten gerek kalmadı fazlasına.
Denizinanne Efeemoom bebeğinizin kilosu iyiymi benimde oğlum tam tersi emmek istemiyor ama bence emmesi lazım çünkü ilk aylarda çok iyi kilo alıyorlar sonraki aylarda bu yavaşlıyor o yüzden oğlum2 saatte bir kalksın emsin istiyorum ama emmiyor bildiğiniz çenesini kitliyor bence sizde dert etmeyin hem sürekli emzirmek sutunuzu de artırır
2_anne_ Efeemoom biz 3 ay 4 günlüğüz. Gündüzleri bir saat sınırlamam yok ne zaman isterse o zaman emziriyorum çok sık emiyor gündüz zaten yapışık geziyoruz. Akşam da 7 buçuk ile 9 arası uykuya dalar. En geç 9′da uyumuş olur. O zaman da bazen 2 saat bazen 2,5 saat bazen de 3 saatte bir emziriyorum ama uyandırmadan. Gözleri kapalı emiyor. Eğer kakasını yapmadiysa bezini de değiştirmiyorum uykusu bölünmesin diye. Dün sağlık ocağına denetime gelmişler bakanlıktan bana soru sordular gece uyanmazsa 3 saati geçmesin dedi onlar da. Kimi doktor da 4-5 saat kesintisiz uyuyabilir gece uyandirmayin o uyanır diyor. Ben çok nadir uyuyakaldigimda 4 saati geçiyor ancak. Benimki bu ara uyanınca hemen ağlamıyor beşikte gözleri açık kendi kendine konuşuyor o yüzden bebeğime bırakmıyorum uyandırsin diye çünkü sonra uykuya dalabiliyor ve ben uyuyakalirsam emzirmek için aldığımda çok acıkmış oluyor ve ağlıyor. Gündüz çok huysuz zaten emzirmesem ciyak ciyak emene kadar bir de iki saat olmadan bile istiyor çoğunlukla. Karın üstü egzersiz yaptırın zorlamadan veya karnınızın üstüne koyun yüzüstü gazı kolay çıkarıyorlar. 2.ayda biz de çok gaz sancısı çektik hâlâ gazı var ama damlayı bıraktım artık. Sindirim sistemi gelişene kadar gazlı olurlar onu kafanıza takmayın. Siz olabildiğince rahatlatın onu. Uzun emiyorsa arada nazikçe memeden çekip gazını çıkarın. Bazen emmeseler de emzik niyetine kullanıyorlar bizi çünkü ben doymasini beklemeden gazını çıkarıp beslemeye devam ediyorum. Gece nasıl bebeğiniz?
Denizinanne uyuyanadamdannefret hiç öyle düşünmeyin benim oğlumda sürekli emmek istiyordu kusuyordu hatta 3 kere o kadar çok kustu ki boğulma tehlikesi atlattı yaklaşık 1 dakika kadar oğlumun nefesi kesildi korkudan geceleri uyku uyumuyordum birsey olucak diye şimdi 2 ay 6 günlük ve emmek istemiyor kusmasi devam ediyor ama azaldı en azından sizde üzmeyin kendinizi bunların hepsi gecicek
1gulceninannesi Efeemoom biz de 2 buçuk aylık olduk. 40 günlük olana kadar her 2 saatte bir alarm kurdum kalkıp uyandırıp emzirdim. 2 aydan sonra artık geceleri kendi isteğine bırakıyorum acıkınca kalkıp beni uyandırıyor bazen saatte bazen 4 5 saati buluyor. Gündüz saat tutmuyorum her istediğinde emziriyorum. Genelde 1 2 saatte bir istiyor.
Umaykizim19 1gulceninannesi Sütünüzün olduğunu nasıl anlıyorsunuz? Benim sanki yok ;( bana Yardım eder misiniz
1gulceninannesi Umaykizim19 kendinizi elle sağdığınızda ya da makineyle görürsünüz aslında olup olmadığını
Ahsoka Umaykizim19 Umaykizim19 günde 6 tane bez değiştiriyorsan ve ayın sonunda ayına göre kilosu iyiyise sütünüz var demektir. Başka şeylere odaklanmayın sadece emzirin. Eğer sütüm yok diye mamalara başvurursanız daha çok azalır sütünüz. Benim hiperlaktasyon vardı yani çok fazla süt üretimi emmiyordu kafasını geri çekip ağlıyordu, etrafımdaki insanlar işte sütün yetersiz , sütün ince bak çocuk doymuyor. Halbuki çok hızlı geldiği için yutkunamıyordu. Başkalarını dinlemeyin sadece doktorunuzla ve içgüdünüzle hareket edin. Stres yapmayın bebek sizi yönlendirecek işaretlerini anlayı odaklanın. Anne sütü çok önemli, vazgeçmeyelim. 😊
Minikkualam Efeemoom Benim kızımda 2 buçuk aylık banada 3 saatte bir emzir dediler benim kızımda aşırı gazlı bir bebek ben ne zaman emmek isterse emziriyorum saat tutmuyorum bilmiyorum bekletme gibi bi şansım yokki bebek bu nasıl anlatabilirim ki bebek bu🙄
Umaykizim19 Emziren anneler Allah rızası için yardım edin sütünüz nasıl var nasıl artırıyorsunuz bebeğimizden yutkunma sesi her seferinde geliyor mu size? Bebeğim memede kavga ediyor ağlıyor huzursuz , çok perişan durumdayım mama vermek istemiyorum ne yapayım
Dorukbebekk Umaykizim19 helva tahin pekmez. Kaynar , bol su en az 3 litre , tatlı şerbetli şeyler yemelisin hergün kahvaltıda yumurta ye .
Demirdemir2023 Umaykizim19 Instagram da bebek.uzmani ebe Tülin bulur var takip edin isterseniz çok yararlı bilgileri var
1gulceninannesi Umaykizim19 bebeğiniz kaç aylık ? Sütü arttıran en önemli şey su. Bol su için. Ayrıca kuru incir, hurma, tahin çok iyi geliyor. Maydonoz nane gibi yeşillikler sütü kesiyor onları tüketmeyin. Memede huzursuzsa gazı olabilir ya süt gelmediği için sinirleniyor olabilir. Kimyon çayı önerebilirim ben tane kimyonu demleyip içiyorum posasını bile yiyorum gaz açısından iyi geliyor, sütün de tadını güzelleştiriyormuş diye duymuştum bilmiyorum ne kadar doğru. Bir de emmediği aralıklarda kendinizi sağın. Ne kadar çok sağarsanız o kadar çok artar süt.
Denizinanne Umaykizim19 canım komposto ic her gece uyumadan önce gün içinde de sık sık ekmeğe tereyağı ve reçel sürüp iç birtane akrabamızda rezene çayı önermişti hatta geçen içip uyumuş bebek sütü bosaltamadigi için mastit olmuş sende dene isterse
Dorukbebekk Betulcuumm Bizede öyle dedi bnm oğlumda bazen 1 saatde bazen 2 geceleri 3 saati buluyor. 35 günde 2 kilo almış