Minigim38 Azizefe ortalığı ayağa kaldırdım koca hastanede 1 tane doktor bakıyormuş oda ortada yok özelleri aradik onlarda kabul etmiyor çaresizce bekliyoruz
Minigim38 Meleklerinannesiii Nilosunannesi_ durukusunannesi_ Rabia_annesi Elif-Liya Rabia_annesi fatmamasal Hala ateşi var neyden olduğunuz bilmiyorlar saniyelik baygınlık geçiriyor ölü gibi oluyor bir anda bu neyden kaynaklıdır sizce başına gelen var mı nefes alamıyor hihh hihh diyor o halde iken sonrada bayılıyor gibi oluyor
durukusunannesi_ Minigim38 çok geçmiş olsun hayırlı haberlerinizi bekliyoruz inşallah 🙏 Allah’ın izni ile birşey olmaz inşallah 🙏
Rabia_annesi Minigim38 Çok geçmiş olsun kötü düşünmeyin öyle Allah’ın izniyle hemen iyileşir inşallah
fatmamasal Çok geçmiş olsun gülüm. Raabim acil şifa versin inşallah 🙏 gönlünü ferah tut bişi çıkmaz inşallah 🙏🙏
durukusunannesi_ Minigim38 hiç bilmiyorum inşallah önemli birşey değildir ateşi kaça kadar yükseliyor bu anda aşırı yüksek ateştendir belki sadece. Allah yardımcınız olsun 🙏
Minigim38 MinikPandam_ 16temmuzannesi Gampelat1422 Çok teşekkür ederim beklemedeyiz başka hastaneye gideceğiz ateşimiz 37 ye düştü inşallah kötü olmaz
Gampelat1422 Minigim38 inşallah hayırlı haberler verirsiniz. Allah’ım korktuğunuza uğratmasın inşallah 🤲
Papatya14 Minigim38 çocuğunuzu sakın orda bırakmayın bence baksanıza hiç ilgilenmeniz hadi Allah vermesin geç olsa bişeyler icinn bence ordan çıkınca iyi bi doktora gidin çok geçmiş olsun Allah sifa versin
Minigim38 Papatya14 8 de gideceğiz şimdi serum takılı başka hastaneye gideceğiz özel hastaneler acil servisi 2 yaş üstünü kabul ediyormuş kabul etmediler 🥺
Minigim38 Ben disten sanıyordum enfeksiyon varmış diş çıkarıyor mu peki yani yakın mı ondan da kaynaklı mıdır