Minigim38 çok geçmiş olsun, enfeksiyonu yüksek ki 16 saat kalacak demişlerdir. Ama ona rağmen ateşi çok yükseltmemiş, hiç böyle bir durum yaşamadım, ateşten fenalaşığında 40 dereceden yukarı çıkmıştı oğlumun ateşi. Umarım yükselmez daha fazla. 38,5′u gecmeden calpol vs verince de vücudu kontrolsüzleşebilir bunun da bilincinde olmak lazim