Kızlar post açmıştım ateşi 37 diye ılık duş aldırdım calpol verdim düştü diye saat 9 da uyudu hicbiseyi yoktu gece 1 de nefes alamadı hihh hihh dedi kucağıma aldım kucağıma bayıldı sanki yığıldı gitti hiç tepki vermedi salladim sarstım tepki yok. Hemen acile geldik akciğer filmi ve kan aldılar sonuç bekliyoruz serum takılı nolur dua edin bisey olmasın 😭😭😭havale miydi bilmiyorum gece uyku sersemiydim