Meme reddi konusu acayip yaraladi beni. İki haftadir firsat bulup hicbir sey arastiramadigim icin pismanim. Az once biraz 12. hafta atagina baktim. Tensel temas cok onemliymis her zaman oldugu gibi. Bebekler bu atak doneminde sicaktan hiic ama hic hoslanmazlarmis. Son kursunumu kullandim az once. Simdi beybim emdi diye aglayarak yaziyorum bunu. Sadece zibini kalicak sekilde soydum uykuya dalmak uzereyken, ki bu cok zor yakalamasi biliyorum uyumak istemiyorlar uyumak istediklerinde de agliyorlar yani benimki oyle, aspirator sesiyle mayistirip hemen aldim kucagima kendim de soyundum. Ev boyu turladik sallanarak yuruyerek emdi. Belki birinize sifa olur paylasmak istedim. Bizim icin zorsa onlar icin zoroglu zor. Unutmayin onlarin hepsi buyudugunde birer sevgi kelebegi olucak ve biz keske buyumeselerdi diyip bu gunleri ozlicez. Uzulen aglayan kim varsa kalpten sariliyorum. Gecicek hepsi. Yalniz degiliz. Dunyada su an karanlik evlerinde bebesiyle gezinen bir suru anne var. Kalplerimiz bir. Hic yalniz olmadik. Bebelere bol sifa saglik. ❣️