ilayyyr biz de 2 haftadır 2.ay atak dönemindeyiz. Benim de çok uslu bir bebeğim varDI. Artık yok. 😂 Devamlı emziriyorum sırtım tutuk geziyorum, ten teması istiyor devamlı ancak öyle sakinleştiriyorum. Heyheyleri üstünde, kitap okuyorum, müzik dinletiyorum öyle öyle dağıtıyorum dikkatini.