ilayyyr benimde 3 ay 7 günlük benzer belirtiler bizde de var atak haftasındayız 😊 benimkide uykusu geldiği halde anlamsız şekilde ağlıyor kucağıma uyutmaya aldığımda sonra gözlerini açınca beni görünce susuyor, uyuduğunda ana kucağına koyduğumda da eskisi gibi uyumuyor uyandığında sallıyorum uyumazsa kucağıma alıp pışpış yapıp uyuyunca geri bırakıyorum ana kucapına, mamasını verirken biberonu yarısına kadar emiyor sonra kendini hep geri atıyor zor bitiriyor biberonu ayapa kalkıp odada gezip bitiriyorum biberonu o şekilde ağlamıyor ama geçecek yeni duyguşar davranışlar öğreniyorlar onlar açısından bunlar daha zor :)