minikmucizem34 nihaltapanilgun bizimde biberon o ama oda yapıyor ya silikon sonuçta bide biz duşa girince ya ağlıyor yada etrafı izliyor bizde duş olmadı bende uykudayken veriyorum ama çok kısa emiyor doyuyor mu bilmiyorum kendi çekiliyor
Yagmur_24 Telifd yani sabah da olsa emiyormuş ben çıldırmak üzereyim ağlamaktan cildim dalga dalga kıpkırmızı yanıyo resmen ne meme alıyo ne mama zayıflayacak diye korkuyorum
G1302649 Yagmur_24 sakin ol yanlız değilsin,zayıflıcak da kilo da alcak biz 4 kg dogduk 5 aydır daha yeni 6 kilo olduk hep sınırın altındayız,hiç bişey de olmuyo korkma
esesturk Kedici biberon verdinizmi hiç ? Daha çok red gibi geldi bana. Benim başıma öyle bişey geldi çünkü biberon alınca meme reddi oldu bende doymuyor sanıp daha çok mamaya yüklendim sonra yengemin bana gel tekrar alıştıralım demesiyle 10 gün kadar zorla ağlata ağlaya tutturduk şimdi emiyor mamada veriyorum doymadığı için
Elifmomy ilayyyr EDEMİYORUM SÜREKLİ GÖZLER KAPALI UYKUSUNDAN UYANMAYA YAKIN AĞLIYOR GÖZLERİNİ AÇANA KADAR KUCAK , MEME , MAMA HİÇBİRŞEY İKNA ETMİYOR BİZDE 3.ay 27 günlüğüz . Edebilen yazsın lütfen
Kuzeyyildizz Kedici evet atak 8. Hafta ataüı 2 hafta kadar sürüyor ama bitince yaptıklarını görün bi de doyum olmuyor sabredin
semAlya38 ilayyyr benim de 3 ay 23 günlük 3. Aya girince uyku düzeni herşeyi değişti aynı senin anlattıkların oldu demeli atak dönemi
Sefaafes minikmucizem34 evet bebeklerin alışması 3 gün sürüyor şimdi inanın hep beni emiyor,3 gün dişinizi sıksanız yetiyor emzikten dolayı memeyi reddediyor doyamadığı için uyuyamıypr bu bir döngü malesef
Sefaafes minikmucizem34 bıraktığınız gibi hep sizi emerek uyuya kalacak o anları gördükçe dayanabileceğinizi görüyorsunuz 😍
betusunbloguu minikmucizem34 ortalama 1 ay sürdü ama istemedigi zaman zorlamadım güldürmeye çalıştım sakinleştirmeye calıştım o sekilde yavas yavas aldı bazen esim sakinleşirip öyle memeye getiriyordu biraz eglenceye cevirdik öyle öyle alıştı ama sabır istiyor sabredin sakın bırakmayın bırakırsanız daha da almaz
minikmucizem34 betusunbloguu yok asla bende öyle yapıyorum zaten bi ilerleme var gibi şuan bakalım allahın izniyle olacak inşallah sizinki şimdi tam alıyor dimi artık
Sefaafes betusunbloguu kesinlikle zor bir dönem ama kilit bir dönem bırakınca bırakıyor ama bırakmazsa allahın izniyle yaşına kadar emzirin 🥰