Deletedmom115 Kişisel bakma çünkü bizde anneanne/dede/dayı da var . Şu an annemlerde kalıyorum , misafir sirkülasyonu da yoğun ama ... 🤷🏼♀️
Yetersizlik herşeyiyle tek başına çabalamaya çalışan bir anne için biraz fazla ağır .
Uyum süreci zor olsa da batıya döndüğünüzde oyun gruplarıyla , parkta,bağda,bahçede kapanacak o açık .
Konuşma süreci için de er geç illaki konuşup bu günleri aratacak diye içimi rahat tutmaya çalışıyorum . Hem Mehmet Yağız motor becerileri kuvvetli bir evlat . Erkenden yürüdü .
Bir de ‘anne’ demesini istiyorsan bekleme 😌
Ne demiş Ebru abla;
- Mucizeler hep böyle ansızın gelir 💃