Deletedmom115 üzgünüm ama konuşması lazım.zorlayın bişey istediğinde ismini söyleyene kadar vermeyin.bu süreçte iki hece bütün kelimeleri söyleyebilir söylemeli.televizyonun eserleri işte.hani bazıları diyor ya bizde televizyonla büyüdük anlatamıyoruz insanlara biz okadar televizyon başında değildik şimdikiler gibi bağımlı değildik LCD televizyonla tüplü televizyon farkli LCD mavi ışık yayar mavi ışık çocuğun robotikleşmesini sağlar Buda geç konuş ayla başlayan %60otizmle sonuçlanan sebepler doğurur bunu telefonlarda yapar,o sebeple ilk önce hayatınızdan bunları çıkartın lütfen.bu söylediklerimi sana sana değil yanlış anlama herkese söylüyorum.daha sonra dediğim gibi zorla,bişey istemesi konuşması için bi fırsat ne istiyorsun anlamıyorum de bişey istediği zaman,etrafındaki herşeyi say bunumu istiyorsun diye örn.bardak mı istiyorsun,kitabımı istiyorsun,kırmızı arabayımı istiyorsun hangisi?ilk başlarda ilk bir hafta söylememek için her türlü yolu deniyecek,hırçınlaşıcak sakin ol.sen sakin olursan hırçınlığı zamanları çabuk geçiyor.ama diret ne istediğini söyleyene kadar diret.bal ve şekerli gıdalardan uzak tut bu süreçte.geçmiş olsun.umarım yaparsın yavrucak konuşur.geçmiş olsun.