Blackcloud Anne-canan Gelen marka golden rose ve şu an hatırlamıyorum bilindik bir markanındı. Zaten bilindik marka önermiş diye belirtmiştim. Neyse..
LaMamaDellaCicala Anne-canan bisey sorabilirmiyim pudrami kullaniyorsunuz yoksa fondöteninimi iksinden hangisinin fondotenini onerirsiniz burada fiyatlari baya uygun yaz icin ariyorum bir adet yuzum cok terliyor benim Türkiye’deyken kullandigim urun burada yok mentollü gibiydi o….
Anne-canan LaMamaDellaCicala Kesinlikle eğer bütçen uygunsa YSL al canım inanılmaz memnun kalırsın ama gene Ysl nin pudrasından da geç
Emineec TalentedMom hiç bir şey bence doğal guzellıgınızı bozmayın. Herkes en doğal haliyle en güzeli
Blackcloud Anne-canan Lüks marka takıntın var heralde. Herkes lüks marka kullanmıyorki, gelen önerilere kibarca cevap vermek gerek. Öneri isterken lüks marka diyede belirt öyleyse.
DerinTuana Blackcloud pradayı ulasılmaz bir marka sanıyor arkadas hasjdjd bugun canan a kanalize oldum ahsjjd
GamzeKarel TalentedMom kapatıcı fondeten olrak Normalde La roche kullanıyorum ama pahalı oldukça ama son zamanlarda PURE CC var onu aldım gayet uygun mükemmel bence ilk beyaz gbi duruyo sonra hemen teninle eşitleyip zaman geçtikçe yoğurt gibi olmuyor başarılı gayet pudra olarak da Flormar
Blackcloud DerinTuana Ahahahahah ıphone bile geliyor a101 e bime.🤪 Marka kullanabilir ama öneri istediğinde yorum yapan insanların kullandığı markayı ve aldığı yeride küçümsememeli kimse.
DerinTuana Blackcloud Burada o kadar maddi imkanları yüksek olan insanlar var ki bunları mevzu bahis bile etmez.Cidden cok komık yorumları ya
DerinTuana Anne-canan Canancıgım emin ol buradaki cogu insan için orta sınıf bir marka.Ama insanlar bunu dile bile getirmiyor.Senden baska markada marka diye kendını yırtan yok.Gülünc oluyorsun
Anne-canan DerinTuana Ben etmiyorum hanımefendi. Öneri istiyorlar öneri veriyorum, deniyor ki kullanmıyordur Bile…???
DerinTuana Anne-canan sorun senın tavsiye vermen degil,sorun kendı kullandıklarını soylerken insanların kullandıklarını kücümsemen.Bugun bir yorumunda sonrada zengin oldugunu yazmıstın.Sen soylemeseydin de bunu anlardık zaten.İnsan büyüdükce kücülür ama yeni sınıf atladıysan bir süre zaman alır bu.
Anne-canan Blackcloud Valla işinize gelmiyor sanırım yada sataşacak yer arıyorsunuz. Eminin hiç birini kullanmıyordur diye yazan kişiye ithafen gönderdim üstünüze niye alındınız? durumumum gayet yerinde olduğunu zaten söyledim
DerinTuana Anne-canan Canancığım su an kiminle muhatap oldugunu bile bilmiyorsun o yüzden bu kadar keskin konusmalar yapma bence
Blackcloud Anne-canan Ahahahaha üstüme neden alınayım? Sadece öneri istediğinde marka takıntım var diye belirt. He marka kullanmak tabiki doğal bir şey fakat anlatmak istediğim şeyi sen bence gayet iyi anladın. Kaç yorumdur yazıyorum çünkü.
Anne-canan DerinTuana İnsanların aldığı yeri küçümsemiyorum tatlım, A101 den makyaj malzemesi almanın mantıksızlığından bahsediyorum. Her ay fondöten alınmıyor örneğin, alınacaksa biraz para biriktirip iyi bir şey alınabilir demeye çalışıyorum.
Anne-canan DerinTuana Kimin umrunda, ben şuan gelir karşılaştırmıyorum ki emin ol sen de benim kim olduğumu bilmiyorsun, aynı tavsiyeyi sana veriyorum