Anne-canan Ya geçen bi postta seni linçlediklerini gördüm, parasıyla hava atıyor, zenginim diye takılıyor vb şeyler yazmışlar. Ne saçma dedim yazan insanlara da çok kızdım herkesin hayat şekli farklı kimse de bir şey dememeli diye düşündüm. Ama şimdi bu postta yine sana denk geliyorum ve 1500₺ lik pudra önerisi vermişsin. Evet canım haklılarmış sen biraz showsun bence. Paranı sonradan kazandığını açıklamışsın bir gönderinde, eminim ki bundan önceki zamanlarında makul fiyatlı ama güzel pudralar kullanmışsındır, onların önerilerini vermek varken ‘vay bee kadın 1500₺ lik pudra kullanıyormuş’ dedirtmek istiyorsun sanırım. Kusura bakma ama biraz anlamsız. En azından ben kendi adıma kimseye iç çektirmemek için kullandığım şeylerin yanında makul fiyatlı ama yine memnun kaldığım şeyleri de söylüyorum. Bu yüzden anlamsız geldi yorumun. Allah daha çok versin ne diyim.