Anne-canan sizin postunuza da yazmıştım bir kere parayla imanın kimde olduğu belli olmaz size iyi niyetle yaklaşmaya çalışıyorum gerçekten ama tutar yanı yok yani. Standartlarınız çok yüksek olabilir bunu önerebilirsiniz ama a101den de kozmetik alınmaz diye buraya yazmanız yanlış. Evet kozmetik ürünlerin sağlık açısından özenle seçilmesi gerek belki fikriniz doğru ama zikriniz yanlış. Çünkü oralardan almak durumunda olan ya da oralardan almayı tercih eden bir sürü insan var.
Her postta kendi yüksek standartlarınızdan bastıra bastıra bahsedip sonra da ee benim için normal olan bu ama diyorsunuz. İnsanlara inandırıcı gelmiyorsunuz neden biliyor musunuz bir postunuz var işte arsam var daire düşüyor ama doğum günüm için araba alınacak arsayı satsam mı kredi mi çeksem tarzında bir şeydi. Yani bu tarz konuları insan eşiyle dostuyla konuşarak çözer bence foruma gelip aşağı yukarı her gönderide mal varlığından bahsedip de öneri istemek samimi gelmiyor bize geçmiyor. Standardınız yüksek olabilir Allah daha çok versin ama emin olum burda sizden kat kat üst standartta kişiler de kat kat alt standartta kişiler de var yazdıklarınızı buna dikkat ederek yazmalısınız. Hayır bir düşünün neden bütün forum sizi diline doladı herkes mi fakir de sizi kıskanıyor? Bu şekilde davranmak bir tercih meselesi elbette yapınız böyle de olabilir o zaman size karşı gelen cevaplara hazırlıklı olmanızı öneririm 🌸