Twinsmom-- ayse4421 Özelden yazdım sana bak tartışmalara gir ismim yazıyor zaten orada tartışma başlattı bu kişi diye canım
Aysegul93 Twinsmom-- ğf sıkıldım hamilemiyim postlarından . Daha önce hamilelik yaşadınız e bizde müneccim değiliz bir test yaptır öğren
Twinsmom-- Aysegul93 Sıkıldıysanız niye girdiniz ozaman postuma Allah Allah sadece fikir almak istedim
Twinsmom-- Nrgngr Yaptım canım hamileyim valla ağladım şuan yeni yaptım test birde inanamadım gözlerime demekki olacağı varmışki oldu hayırlısıyla doğsun inşAllah sağ salim ne diyeyim🥺❤️
Nrgngr Twinsmom-- hayırla gelsin hepsi beraber büyür Rabbım kolaylık versin hep öyle dua edin hayırlı mübarek olsun 🥰
Twinsmom-- HurremSultannn Yaptım canım hamileyim pozitif çıktı test kadın doktorundan randevu alcam belki bugün direk giderim bakalım hayırlısı inşAllah❤️
Suheyla_sultan Twinsmom-- hayırlı olsun canım bende merak etmiştim seni. Sağlıkla huzurla büyüt inşallah bebişlerini 😍
Seysey11 Twinsmom-- insanları yanlış yönlendirmeyin çok cahil insan var kondom, spiral, doğum kontrol hapı ve deri altı implantı korunma yöntemidir. Bunlarda yüzde yüz koruma sağlamaz ancak bunlar dışındaki her şeyle hamile kalabilirsiniz mesela sizin gibi
Twinsmom-- Seysey11 Her kadın bir olsaydı her kadının yumurtası hızlı çalışsaydı her kadın anne olamazdı bunuda unutmayın o kadar bekleyen kadın var anne olabilmek için herşeyi deniyorlar olmuyor ben ikizlerime hamile kalmadan önce herşeyi denedim ama hamile kalamadım neden acaba demekki her kadının yumurtası bir değilmiş ve ben bekleyerek hamile kaldım ikizlerime bu hamileliğimde ben 10 ay boyunca hep korundum demekki sizin dediğiniz gibi her kadın hamile kalmıyormuş şuanki hamileliğim neden oldu size söyleyim rüyamda gördüm hep olacağını ve demekki Rabbim nasip etmiş ki oldu rüyamdan hissediyordum ben zaten ve yine korunuyordum şimdiye kadar nasıl korunduysam aynı kondomda kullandım ben emin olun ve korunamadım diye beni burada eleştirmenize gerek yok ki doğuracak olanda benim ve doğsun yine bakarım büyütürüm niye tedirgin olayım ki çünkü birsürü kadın anne olmayı beklerken ben yine hamile kalmışım şükretmem gerekmezmi?