baykuskiz_ 10 aylıkken hersey dörtdörtlük olur mu? Benim degil acıkcası. İkizlerim yok ama 11 aylık kızım yetiyoda artıyo 11de 10da 9 8 7 6 her ayı zor gecti. Demekki bebekten bebege degişir ve bayan nekadar güzel anlattı desteksiz uyuyolar kendi kendilerine oyalanıyolar vs bunların hic biri benim kızımda yok demekki bayanın Allahın izniyle 10 aylıkken bebekleri ne ise ilerde de o olacak belli tabi diş atak vs belli başlı zorlukları olacak ama 10 ay boyunca da bunları azda olsa tecrübe etmiştir bence. Birde herkesin eşi herkesin sabrı herkesin bebegi bir olmaz ki belki bizim zor diye tanımladıklarımız bayana hic zor degildir. Belki evin işi gücü yemegini hic takmaz eşide takmaz yani bilemeyiz. Ne güzel istiyosa ben imrendim bile keske bende olabilsem ama ben olamam işte ama bayan istiyo