baykuskiz_ Twinsmom-- hep boyle dort dortluk olmayacaklar suan kucukler zaten. Asil mesele yurumeye basladiklarinda algıları acildiginda oluyor zaten. Uyku duzenleri degisiyor bozuluyor yeme içme düzeni degisiyor. 2 yas sendromu diye bir gercek var insani hayattan sogutuyor. Yani hep dort dortluk olmayacak. Siz korunmuyorsunuz boyle 5 cocuk da olur 6 da. Bence toz pembe bakmayi birakin hayata biraz gerçekci olun 🌸
Twinsmom-- baykuskiz_ Tamamda nolmuş yani her çocuk aynımı değil belkide yaşamicam o dediğiniz şeyleri bellimi olur korunmadım diye hamilemi kalmam gerekiyor belkide değilim ne biliyorsunuz ayrıca olsam bile bakacak olan büyütecek olan siz değilsiniz benim ve yine anne olmayı isterim istersem 5-10 tane daha doğururum kime ne ki? sizin burada zorunuza giden ne acaba şimdi bunları dediniz nazarınız değmez umarım bence bana burada pozitif bi yanıt vermicekseniz hiç yazmayın daha iyi!! Kimse için çocuk doğurmuyorum ben!
Themhrmom baykuskiz_ yani neden felaket tellallıgı yapıyosunuz cok ilginc kadın masAllah ne güzel kendinde o gücü görüyo demek ki bizene o bebegi veren sabrını da verir gücünüde. İnsanların heveslerini kursaklarında bırakmayın ya insaallah en hayırlısı olur. Benim kızım 11 aylık ben Allah nasip etmediği müddetce 2. Suan düşünemem siz dülünemezsiniz ama kadın düşünmüş istiyo demekki
Fasulye12 Twinsmom-- kendim korunuyordum demişsiniz de spiral veya hap kullanmadan , kendiniz nasıl korunuyordunuz?
baykuskiz_ Twinsmom-- nazarim mi 😂 her seyi nazara baglayan insanlardansiniz sanirim. Nazar degsin istemiyorsaniz her yerde cocugum oyle cocugum böyle diye anlatmayin. Belki bilmiyorsunuzdur diye dedim sizin yontem korunma yontemi degil böyle giderseniz cok cocugunuz olur diye yoksa 50 tane yapin banane bakacak olan sizsiniz. Ve ayrıca 2 yas sendromu yaşamayan cocuk yoktur zamani geldiğinde bu gunu hatirlarsiniz simdiden kolayliklar diliyorum size
Twinsmom-- Fasulye12 Canım alakası yok ben hiç böyle hamile kalmadım bi anda yani belki her kadının yumurtalıkları hızlı çalışmıyor onu bilemeyiz değilmi ben hep denedim kaçkere çocuğum olsun diye o dediğiniz şeyi beklemeden içime boşalınca hamile kalmayı ama hiç olmadım anca 30 dk bekledim öyle oldu umarım beni anlamışsınızdır ne demek istediğimi belki her kadın sizin dediğiniz gibi hamile kalmıyordur🤷🏻♀️
Fasulye12 Twinsmom-- Bebek olmaması için yapmayız ama bu dediniz içinde bekletme olayını . Hamile kalmak istiyorsak yaparız ya. Anladığım kadarıyla siz her ilişkide bebek olması umuduyla meniyi içinizde beklettiniz.
Seysey11 Twinsmom-- insanları yanlış yönlendirmeyin çok cahil insan var kondom, spiral, doğum kontrol hapı ve deri altı implantı korunma yöntemidir. Bunlarda yüzde yüz koruma sağlamaz ancak bunlar dışındaki her şeyle hamile kalabilirsiniz mesela sizin gibi
Fasulye12 Twinsmom-- Ama çok büyük risk , bu zamana kadar olmaması ; bundan sonra da olmayacağı anlamına gelmez. Tabi sizin tercihiniz . Gebelik varsa da hayırlı olsun.
Gokturk_ Twinsmom-- Evet sizin çok geçmiş Hayırlısını versin Rabbim ama korkuyor insan işte olmam gereken tarihin 10 gün üstüne çıktım erken gebelik testi hiç yapılmazdı onda da çıkmayınca insan bi tedirgin oluyor hazır değilim anne olmaya adet olsaydım spiral taktırmaya gidecektim önce hormonlarıma baktırıp sonra adet olmasam bile taktırıcam spirali
Twinsmom-- Fasulye12 Hayır canım bekletmedim normal ilişki yaşadım ve eşim geri çekildi hamile kalamadım hani burada diyorlar ya işte korunmayınca eşin geri çekilse bile kalabilirsin diye işte o olmadı canım onu demek istedim araştırdım biraz bekleyince oluyormuş bende bekledim hamile kaldım