Twinsmom-- hep boyle dort dortluk olmayacaklar suan kucukler zaten. Asil mesele yurumeye basladiklarinda algıları acildiginda oluyor zaten. Uyku duzenleri degisiyor bozuluyor yeme içme düzeni degisiyor. 2 yas sendromu diye bir gercek var insani hayattan sogutuyor. Yani hep dort dortluk olmayacak. Siz korunmuyorsunuz boyle 5 cocuk da olur 6 da. Bence toz pembe bakmayi birakin hayata biraz gerçekci olun 🌸