Twinsmom-- öncelikle hayırlı olsun , sağlıkla gelsin . Rabbim de size bol bol kolaylık versin. Ama söylemeden edemeyeceğim: ısrarla savundugunuz ve ‘yöntem’ dediğiniz şekilde ,üstelik istemeden, yanlışlıkla hamile kalmışsınız . Bu da demek oluyor ki korumamış. Yani koruma böyle olmazmış. Bir korunma yontemi değilmiş . Neden kabul etmediniz anlamıyorum.