Nurr006 siz olayı çok yanlış anlamışsınız bayan etkin emziremediğim için sütüm azaldı olan da gidecek diye korkuyor vicdan yapıyorum demiş. Var olan süt gittiği için. Benim bebeğim doğduğunda çok uyuyordu ne yapsam uyandıramıyordum. Memede etkin ememiyordu uyuyordu saat çok geçti diye mama veriyordum. Kimse de pompa al sağ sütün azalmasın demedi. Bebek ememeyince de sütüm hiç çoğalmadı 3 aylığız ve toplamda 20 cc süt çıkıyor 100 cc de mama veriyorum. Ve vicdan yapıyorum eşim pompayla 40 dk da çıkardığım 20 cc sütü görünce bırak canını yakma zaten mama içiyor dediğinde 1 damla da gelse onu vermek için çabalarım. Çünkü geldiğini bilip de vermemek vicdanıma dokunuyor onu mahrum bırakmışım gibi hissediyorum. Bu mama tü kaka demek değildir ki. Bu mücadeledir. Allah razı olsun ya olmasaydı o mamalar süt olmayınca neye başvuracaktık. Kimsenin kötülediğini sanmıyorum bayanın vicdan yapması mama vermesinden değil olan sütünün azalmasının kendi suçu olduğunu düşünmesi