Mea4680 2-3 aydan sonra memeler terbiye olur,şaldır şuldur süt olmaz.
- Ve 4. Ayda atak var.Huzursuz olurlar zaten.
Mama verdin ve uyudu,çünkü mama ağırlık yapar ve haliyle uyur.Hazmı anne sütüne göre daha zordur.Bunu bilmen lazım.
Sütüm yok dersen, sütün yok olur.Negatif olmayacaksın.Negatif olursan istersen şelalelerce hoşaf iç bir şey değişmez.
Sütü yediğin içtiğin değil (biraz etkiler ama) önce hormonlar etkiler.
3aylıkken bende korktum,memeler yumuş yumuş.Habire emzirme danışmanımla görüşüyorum.O da böyle anlatıyor yok ben “nato kafa nato mermer”
sonra bi baktık benim oğlanın kolik bitmemiş.Atak haftaları başlamış.Ve genel olarak herkeste olan sütün terbiye olması mevzusu olmuş.
o dönem kendimi o kadar harap etmiştim ki sağdığımda sütüm 2 memeden 20cc zor çıkıyordu.Aslında her şeyi yiyor içiyordum,7/24 emziriyordum ama negatiftim mutsuzdum.
sonra yemeyi içmeyi kestim çünkü fırsat bulamaz hale geldim.yumurta kıramadığım günü hatırlarım. Sadece dedim ki “Dünya’da emziren milyonlarca memeli canlı var(insan,inek,goril,kedi,köpek,koyun...) Benimde sütüm var çok sütüm var vuhuuu lök lök var” yattım emzirdim güldüm kalktım emzirdim güldüm.Bazen oğlum kucağımda ayakta yedim ama önce POZİTİF oldum, güzel anne ♥️
İnandım ve başardım.Sende yaparsın.
hadi bakalım bunu okuyunca bi elini yüzünü yıka,yavrunu al kucağına.Başını okşa kokla öp,sarıl,ten tene temas yap.Sütlü olduğunu bil ve inan.