çok teşekkür ederim 😊evet yakınız ama babaannem hastanede yatıyor annem de refakatçi başka bakanı yok 😔kaynanam ise saçma sapan konuşuyor. Sezaryen doğum yaptim besigine yatırırken ayak ucu olan yere başını koymuşum bebegi ters yatırdın ondan böyle oldu diyor