Minigim38 sanki benim oğlumu anlatmışsın. 7 ay 10 günlüğüz doğduğundan beri böyle kendini sadece ağlayarak ifade ediyor. Son 1 aydır çığlıklar da eşlik etmeye başladı. Kader arkadaşım seni çok iyi anlıyorum bazen kendimi balkondan atmak istiyorum çünkü sabah 6dan akşam 8e kadar tüm günde 1 saat uyuyor ve günümüz ağlamak ile geçiyor, artık geceleri bende bayılıyorum ağladığını duymadığım zamanlar oluyor. Gerçekten 2. Çocuğa tövbe ettim😂 inşallah zamanla düzelecek ama yalnız değilsin unutma.. sen ben gibi çok ebeveynler var. Zaman diyelim ☀️