Yaa kızlar Allah aşkına yardım edin bebeğim 6 ay 25 günlük ne uyuyor, ne meme emiyor,ek gıda yiyor ,sürekli ağlıyor disi yok henüz burda post açmıştım. Hastaneye götürüyorum hersey normal çıkıyor. Banyo yaptırıyorum ağlıyor, masaj yapıyorum ağlıyor, dışarı çıkarıyorum 10 dakika etrafı inceliyor ağlıyor, pusette,bebek arabasında, sallanan beşikte, hamak beşikte,çarşafta,kucakta,memede hiçbir şekilde uyumuyor. Biberona sağım yapıyorum istemiyor, ek gıda veriyorum ağzını açmıyor. Anneme kaynanama gidiyorum onlarda da aynı. Oyuncak veriyorum atıyor, TV açıyorum belki durur diye yok, örümceği koyuyorum 5 dakika sonra ağlıyor. Ne istiyor bu çocuk ya sürekli mız miz memnuniyetsiz lütfen yardım edin 😭😭😭