okihh7 benim iki bebeğimin araları 17 ay olacak çok erken oldu. İlk çocuğuma haksızlık yaptığımı düşünüyorum. Hamilelik ve emzirme beraber olunca yoruyor bebeğimle yeterince ilgilenemediğimi düşünüyorum, kucak istiyor eskiden kollarım ağrırsa kanguruyla gezirirdim şimdi gezdiremiyorum karnıma baskı oluyor bu sefer diğerini de düşünmek zorunda kalıyorum. Hamilelikten önce yorulsam da geceleri kendimle ilgilenecek enerjim oluyordu şu an asla yok gece olsa da uyusam diye düşünüyorum 😬 Güzel yanları da olacaktır elbet ama şu an için bilmiyorum güzel düşünmeye çalışıyorum ama olmuyor. Keşke 5-6 yıl bekleseydik🤷♀️