Kendine güvenmeyen anne ikinci çocuğu yapar. Ben böyle düşünüyorum. Bir çocuk bile çok çok zorken iki çocuğa annenin kendini vermesi imkansız. İlla ihmaller olacak. Niye yapayım o halde. Ben bir taneye şuan her şeyimi verdim ama kendimi de unutmadım. Ben bir taneye her konuda yetiyorum diyorum. Şuan maşallah yaşıtlarından hep önde ama hepsi emek. İki tane olsa bu kadar emek veremezdi. Bi eşim bakıyor bi ben, anneanneye bırakıp geziyoruz tozuyoruz. Bir tanenin nazı çekiliyor. İkinci sırf kardeşi olsun diye yapılan çocuğa üzülüyorum. Bu benim düşüncem