birnarsever öncekikle ek gıda başlangıç ayı bağırsaklarının gelişimi sebebiyke 6. Ay ama doktor bize 6 da kabul edebilir 9 da da 1 yaşında da dedi. Her bebek aynı dönemde ek gıdaya alışmaz o nedenle yemezse asla zorlama demişti. Bir de sürekli sıvı besleniyorlar 6 ay boyunca, süt ya da mama, şuan çok farklı bir şey deniyor tepki vermesi çok çok normal ancak bu süreçte zorlarsanız ilerde beslenme işkenceye döner ve tepki geliştirir. Yerinizde olsam bir süre teklif etmem. Yeme şekli de kesinlikle mama sandalyesi. Hem sağlık açısından hem de sofra kültürnü edinmesi açısından🌼