birnarsever benimde bebeğim 5 aylık oldu ama ben 6 olana kadar bekleyeceğim.Hatta 6 aylık olduğunda bile eğer sütüm yetiyor olursa 3 gün kuralı uygulayıp 9 aya kadar ek gıdayı doyurma amaçlı kullanmayacağım. 6 aydan önce bebeklerin mideleri ve bağırsakları tam gelişmemiş oluyor. 6 ay anne sütü diye tüm sağlık örgütleri ve doktorlar söylüyor. sütünüz yetmese bile ona göre mamalar mevcut. 6 aydan önce verdiğiniz şeyler bebeğinize hiçbirşey yapmayabilir ama bu demek değildir ki birşey yapmadı bir çok kronik rahatsızlık yıllar sonra ortaya çıkıyor. Ülkemizde neredeyse 30 - 35 yaşına gelen herkeste alerji, şeker, mide, bağırsak, kalp vb. hastalıkları mevcut. Bu rahatsızlıkların bir çoğu bebeklik döneminde oluşuyor diye düşünüyorum. Herkes diyor ki ben verdim ne oldu sizde böyle büyüdünüz neyiniz var ki. Hastalığı olmayan var mı? Bence daha vücudu gelişmemiş ne yediğini bilmeyen anlamayan bebeğinizi zehirlemeyin belki bugün birşey olmaz ama ya ilerde olursa?