birnarsever kesinlikle oturarak yemeli ilk olarak. İkincisi ise bebeğim 13 aylık hala belli başlı yediyi yemekler var çok seçici. 7 aydın ne yaptıysam da istediğim şekilde yemedi. Daha ilk iki gününüz olduğu için bebeğinize farklı gelip korkmuş ağlamış olabilir. Çok üstüne gitmeden biraz zaman geçince tekrar teklif edin. Yemezse ısrar etmeyin. Hiçbir şey değişmiyor çünkü değişse benim oğlum değiştirdi