Eusmraay valla bence tam bir fiyat performans ürünü, iki batarya geliyor birde bataryası bosch un klasik bataryası olduğu için her yerde nalburda bile bulunabiliyor birde turbo da 10 dk kadar gidiyor şarjı ama normal modda 110 mt2 evi süpürebiliyorum tek şarjla