baharbahce Askdurum kullanımı kolay mı acaba bende bu modeli düşünmüştüm yorumlarda su akıtıyo falan diye okumuştum emin olamadım
Askdurum baharbahce Su akıtmadı benimkisi hiç zaten 3 başlığı var genelde süpürme için kuru başlığı kullanıyorum haftada 2-3 mop yapıyorum daha bir sorun yaşamadım elim kolum oldu
delirmeceler Eusmraay philips 7000 serisi gerçekten çok güzel bir dyson olamaz ama onun kadar etkili ve kullanışlı bende ikitaneydi birini kayınvalideme verdim kesinlikle her eve lazım
Venussmom Eusmraay rica ederim. diğerleri ilk aldığında güzel ama sonra yavaş yavaş çekiş gücü düşüyor. Bu en azından onun garantisini veriyor.