[silindi] merhaba benim bebeğimin kolunda hatta kolunun 3 te 1 ini kaplayacak şekilde bir hemanjiyomu var. Çok da iyi bir çocuk doktorumuz var bizi onkolojiye yönlendirdi ve biz de ankarada başkent hastanesinde faik hocaya gittik ki kendisi doktorumuzun arkadaşıymış. Faik hoca bize daha önce tedavi ettiği hemanjiyomları gösterdi. Hemanjiyomlara da onkolojinin baktığını vurguladı. Benim bebeğimin koluna göz tansiyonu damlası verdi. Her gün koluna damlatıyoruz. Ankaradaysanız eğer kendisine görünebilirsiniz. Gerçekten tedavi ettiği hemanjiyomları görünce ne kadar şahane bir doktor olduğunu sizde göreceksiniz 😊