Sule_sare umarım yazdığımı görürsünüz. 😀 benim kızımında yanagında var ama küçük ve deri altında. Faik hoca 4 ay olmayacakmış öğrencısı bakıyormuş. Çarşamba gdeceğiz ama sekreter bi iki gün yatabilirsiniz dedı duruma göre. Siz muayeneye gttgnzde yattınız mı hastanede. Bi de ilaç veriliyormıs size neden damla verdiler acaba?