[silindi] benim kızımda da vardı leylek ısırığı diye geçiyor ilk doğduğunda çok çok belliydi suan 15 aylık ve yok denecek kadar azaldı. Iki çeşidi var hemanjiomun bizim ki leke bide bunun ben gibi görünen bi şekli var. Bizim lekeler çok fazlaydı ve iç organlarda olma ihtimali de vardı. Çok şükür ki ultrasona girdi ve temiz çıktı. Yüzünde ki lekeler için bize bi tedavi önerdiler ama biz kabul etmedik. Kullanacakları ilaç kalp atimini yavaşlatacaktı. Hamd olsun lekeler geçiyor. Sizin leke gibi mi et ben şeklinde mi