Tugcesilam Xiaomi kullanıyorum ben öyle aman aman teknoloji harikası bir ürün diyemem. Patates kızartması olayı hiç umduğum gibi değil. Yani fırın patates gibi oluyor kızartma gibi bekleme dediler. E fırın patates de cok severim dedim ama fırın patates gibi de olmuyor tatsız tuzsuz bişey gibi. Ama milföyden börek, köfte tavuk ve sufle kaplarında porsiyonluk kekler yapıyorum onlarda cok iyi. Yarı pişmiş hazır ürünlerde mesele simit, baget ekmek, tavuk parçacıkları falan onlarda da cok iyi, biber közlüyorum arada o da güzel oluyor.