Tugcesilam ben onvo kullaniyorum 6 bucuk litre almistim ben cok misafir vs gelmiyor diye buyuk litreli almadim ama cogu seyimi orada yapiyorum cogu zaman yagsiz yapiyorum hatta yaptiklarimi hizli kokusuz ve guzel pisiriyor fiinimi unuttum kizartma tavasini unuttum resmen aldigimdan beri kizima firinda patates yapiyordum simdi hep onda yapiyorum ama marka olarak sorarsan philips derim