Tugcesilam bana annem philips essential aldı hediye, önce gereksiz gibi geldi ama şimdi 8 haftalık bebeğimle doğru düzgün yemek yiyemezken buna bir şeyler atıp atıp pişiriyorum, mesela tavuk sebze, köfte sebze veya balık sebze, aynı anda pişiriyorum çık memnunum, eşim de kendine Kızartma vs yapıyor çok memnunuz. Öğlen mesela acıktım ekmek üstü pizza gibi bir şey yaptım normalde fırına atmaya üşenirim ve koca fırını 1 dilim ekmek için açmak istemezdim ama böyle çık pratik oldu.