Mylovelovemom Daha Türkçe’yi konuşamayan biriyle neden tartışıyorum acaba? Balkondan bağır nedir ya? :D Hayvana bile demişsin, evde kedim var dünyalar güzeli kızıma, kedime de bir kez dahi bağırmadım. Bunu normalleştirmedim. Eğitim seviyemden dem vurmuşsun, dur senin yaptığın şovu yapayım; 3 üniversite mezunuyum, 3 diploma sahibiyim. Bunlardan birisinden, çocuk psikolojisi alanından yüksek ihtisas yaptım. Yani senin kelime dağarcığın, eğitimin ve ahlakın benimkiyle eş değer değil, olamaz da. Okuduğunu anlamadığın için, anlama yetisine sahip olmadığın için ısrarla bebeğine bağırıyorsun demeye devam ediyorsun. 13 yaşında ergen üslubunda cevap veriyorsun. Belli ki yaşın da yaşadığın da küçük. İnsansın, gün gelir kınadığının içinde bulursun kendini. Kelimelerine bu sebeple dikkat et, iyi akşamlar.